About Me

My photo
Berpijak di bumi yang nyata, mengerti siapa diri di muka bumi ini. Hanya manusia dan Hamba yang tidak mempunyai peribadi yang mampu di agung-agungkan. Aku cuma manusia biasa. Lahir ku untuk menjadi salah seorang manusia yang berusaha mencari keredhaan-NYA. Lahir ku untuk berbakti kepada kedua orang tua ku. Lahir ku untuk menjadi seorang adik yang hormati abang dan kakak nya. Lahir ku untuk membalas jasa guru ku. Lahir ku sebagai Teman di kala teman itu kesedihan. Dan Lahir ku untuk seorang adam yang mencari rusuk nya.. Itu aku.

Wednesday, March 28, 2012

Menapak Dari Mula

Bercerita dari mula memang payah . Tapi aku dah buat keputusan yang akan mulakan segalanya baru . Jadi aku wujudkan blog baru untuk memuaskan hati . Walau blog lama dah hampir nak genap 4 tahun tapi aku kena juga buat yang baru . Sebabnya , biar aku yang tahu kenapa . Insyallah , aku akan mula merajinkan diri untuk menaip. hihi . emmmm .. Fan page still yang lama . Tapi Kalau memerlukan untuk di tukar dan di padam , aku akan roger-roger lah . hihi . So dengan nafas ehhh salah LAFAZ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.. Aku merasmikan blog aku ni. *tepuk tangan -.-'

*STAY TUNED FOR NEW ENTRY :)

Gadis Biasa ♥

No comments: