About Me

My photo
Berpijak di bumi yang nyata, mengerti siapa diri di muka bumi ini. Hanya manusia dan Hamba yang tidak mempunyai peribadi yang mampu di agung-agungkan. Aku cuma manusia biasa. Lahir ku untuk menjadi salah seorang manusia yang berusaha mencari keredhaan-NYA. Lahir ku untuk berbakti kepada kedua orang tua ku. Lahir ku untuk menjadi seorang adik yang hormati abang dan kakak nya. Lahir ku untuk membalas jasa guru ku. Lahir ku sebagai Teman di kala teman itu kesedihan. Dan Lahir ku untuk seorang adam yang mencari rusuk nya.. Itu aku.

Friday, May 10, 2013

Diploma in Business Studies Holder Plus++ My E-DAY Announcment (^.^)

Perhhh..bersawang nye blog kite. kuikuikui. Busy kan Last Sem. And now update semata2 nak bagitahu satu dunia... I'm Officialy GRADUATE as Diploma Student. yeah yeah yeah.. Kawan-kawan kita jumpa dekat KONVO nanti. hiew hiew hiew.

Semalam orang dok sibuk update status pasal result. Yang dah grad ucapan terima kasih bertalu-talu. Aku? UPDATE gambar TUNANG. HAHA ! Nampok x GELOJOH nye. Kah Kah Kah. *pang* gila kejap. Alhamdullilah. Me and ENCIK BEAN, sekarang tak payah nak sorok-sorok dah. Kalau dulu, nak letak gambar pun payah. Tu sebab aku letak gambar MR>BEAN dekat Blog aku. hak hak hak. Ok pe. Sebab dia dengan Mr.Bean, serius macam kembar.

Berbalik kepada kisah tadi, of cos ramai yang terkejut... *yg x tau lah pasal aku dgn En.Bean.* HAHA ! ada tu sampai remove aku dari friend, siap block aku lagi. ada yang nak add sebab nak korek rahsia kot. EHH DAH KENAPA SEYH KORANG ??!!! Femesnya kiteorg semalam. serius. Tapi sori, aku x ambil kisah semua tu. Yang add memang aku x app. Yang BLOCK lagi lah aku TAK LAYAN ! Itulah ada perangai budak-budak. :))

Kawan-kawan sekolah rendah? OPKOS terkejut jahhh ! Takde angin takde ribut semua xpuas hati x di jemput. Sori kengkawan.. Bukan TANAK jemput. But i have my own reason. Jangan risau k. Kahwin nanti sorang satu kad aku bagi. Takkan aku lupa kawan2 sekolah rendah aku. Kawan since darjah 1,2,3,4,5,6... and now kita dah 21 tahun. Kiralah kan bape lama.. Takkan lah aku boleh senang2 lupa kawan. AND opkos kawan2 yang lain jugak. Aku xkan lupa. Jangan risau.

Sekarang ni dok busy merangka itu ini. Bride to be kan. Tarikh ? Tahun depan kot. tapi PREPARATION awal itu penting. Sebab nanti last minit semua yang ke laut. Buat awal2 boleh back up bila dah nak dekat nanti. Dah nak dekat, boleh rilex2. pikir pasal akad nikah. eheeemmm...eheemm.. okeyh ! SENSOR ! teeeetttt !

Ok lah. Nak chaos dulu. Banyak koje nak buat. kih kih kih. Pandang kotak besar En.Bean bawak balik hari tu. Penuh dengan BUKU2. Aigooooo.. Mana nak letak.. ???? tolong kembalikan bilik saya pada yang asaaaallllll !!!!! *pang* kbai~

Nota suam-suam : Kejayaan aku Grade On Time takkan menjadi kenyataan kalau xda orang yang berpengalaman. Mungkin boleh di kata tuah/rezeki/usaha. Tapi siapalah aku kalau berdiri tanpa Lecture,Keluarga,Kawan-Kawan dan juga En.Bean. Aku juga manusia, yang ingin tunjuk ajar. Bodoh Sombong itu bukan diri ku. Walaupun result tak seberapa. Tapi itu adalah kemampuan ku. InsyaAllah Degree nanti aku akan buat yang lebih Baik. Terima Kasih di atas dorongan,tunjuk ajar yang di berikan. Saya Fatin Nadzirah Bt Mohd Ramlan amat hargai jasa dan pengorbanan yang diberikan. and now I'M OFFICIALY GRADUATE AS DIPLOMA IN BUSINESS STUDIES STUDENT :) peace yaowww...



p/s : I Miss You BHP :)


Gadis Biasa ♥

No comments: