About Me

My photo
Berpijak di bumi yang nyata, mengerti siapa diri di muka bumi ini. Hanya manusia dan Hamba yang tidak mempunyai peribadi yang mampu di agung-agungkan. Aku cuma manusia biasa. Lahir ku untuk menjadi salah seorang manusia yang berusaha mencari keredhaan-NYA. Lahir ku untuk berbakti kepada kedua orang tua ku. Lahir ku untuk menjadi seorang adik yang hormati abang dan kakak nya. Lahir ku untuk membalas jasa guru ku. Lahir ku sebagai Teman di kala teman itu kesedihan. Dan Lahir ku untuk seorang adam yang mencari rusuk nya.. Itu aku.

Saturday, October 13, 2012

Missing Quarter of My Life

Menarik,Menarik,Menarik,Menarik... Tak sampai beberapa jam, dah HUPDATE lagi 1 entry. Wehuuu.. Tu lah, kan aku dah cakap, Bila terlampau rajin, memang sentiasa lah rajin. Kalau MALAS. hamek kau.. BERUANG,GAJAH semua kalah. ehh.. ape kena mengena. Abaikan..

Hari ni, nak kata mesej, memang tak berbunyi langsung HP tu dari pukul 10 pagi sampai lah sekarang. Kalau bunyi pon, mesej kejap-kejap je masuk. Soalan yang di tanya.. 'Are you ok MY LOVE' *tercaps lock pulak MY LOVE tu. Saja nak tayang. HAR HAR HAR.. Then me reply, 'Ok je. Have fun there My Dear'. Lepas tu stop mesej. Bosan, takdelah sebosan semalam. Tapi x dapat mesej dia walau sehari memang bosan sangat2. At least tak mesej mengharapkan panggilan dia. Supaya tahu keadaan dia macam mana. Selamat atau tidak. Biar hati manusia ini yang sentiasa dekat di hatinya tapi jauh di pandangan mata tidak risau memikirkan diri nya.

To be honest, I Miss You. Yeaaahh.. Jauh di mata. Beribu batu jauh. Long Distance Relationship. Sangat susah. Payah. Semua nya ada. Kerisauan memikirkan tentang awak itu pasti. Mana lah tau jumpa Gadis yang lagi bergetah, cun malican, hati awak berpaling. Itu sangat takut ok. Bagitahu saya siapa je yang tak taku ? bagi tahu saya siapa saja yang boleh terima kalau tahu buah hati pengarang jantung main kayu 3. Kalau yang ada tu, Bagus lah.... BUT ! not me ok. Cukup lah yang lepas. Jangan di tambahkan lagi apa yang ada dalam hati ni.

Hey You.. Quarter of My Life, I Miss You. Can't describe the true feeling. Jaga diri di tempat orang. Jangan nakal-nakal. Nanti kita jumpa, saya nak mintak banyak benda. HAR HAR HAR *gelak jahat angkat2 kening. Lupa ke saya penah cakap.. 'Duit awak duit saya. Duit saya duit saya..Jadi kalau sayang saya jangan membantah :P Ok lah.. dah MAGHRIB.. bubye LOVE :) <3

nota suamsuam : Kenapa Quarter Of My Life ? Sebab Half Of My Life is My famili. Apabila sah dan halal nya hubungan kita. Andai ada jodoh kita hingga ke syurga.. You'll be my HALF OF MY LIFE ALSO :) INSYAALLAH.. :)


Gadis Biasa ♥

No comments: