About Me

My photo
Berpijak di bumi yang nyata, mengerti siapa diri di muka bumi ini. Hanya manusia dan Hamba yang tidak mempunyai peribadi yang mampu di agung-agungkan. Aku cuma manusia biasa. Lahir ku untuk menjadi salah seorang manusia yang berusaha mencari keredhaan-NYA. Lahir ku untuk berbakti kepada kedua orang tua ku. Lahir ku untuk menjadi seorang adik yang hormati abang dan kakak nya. Lahir ku untuk membalas jasa guru ku. Lahir ku sebagai Teman di kala teman itu kesedihan. Dan Lahir ku untuk seorang adam yang mencari rusuk nya.. Itu aku.

Sunday, November 4, 2012

MAAF LER

Petang-petang macam ni. Otak blur. Nak taip apa nak cerita apa.. semua tak hingat ! Amboi.. Cuma UPDATE.. Nak bagitau... AKU TUKAR LAGU. AKU TERMINAT LAGU DEKAT BLOG KAWAN AKU....hiew hiew hiew.. JADI AKU PINJAM.. BUAT SEMENTARA WAKTU JE TAU.. sebab aku dah bosan pulak dengan lagu tu. so sekarang search lah lagu ape yang agak boleh feeling kan. ahaaa.. Itu je. BUBYE...

p/s : MR.BEAN, Hati2 :')


Gadis Biasa ♥

No comments: